En underbart avkopplande och fantastiskt rolig vecka

Ja så är då snart den här veckans ledighet till ända. Det känns tomt på något sätt att allt ska återgå till vardagsbanorna igen, även om det ändå är skönt att komma hem igen. Men jag kommer att sakna den här tiden. Vi har haft otroligt roligt och det har varit superkul att få lära känna Anders på djupet ännu bättre. Han är en fantastisk människa och en otroligt fin vän. Det har också varit kul att få chansen att träffa hans kompisar. Jag har ju en filosofi att genom en människas vänner lär man känna den personen ännu bättre.

Anders kompis Johan är en otroligt rolig och mysig kille med glimten i ögat. Vi har ockuperat hans playstation under våra festkvällar och kört karaoke på den. jag är så glad att Anders har johan som kompis och jag ser fram mot att träffa Johan fler gånger när jag kommer ner. Sedan är han ju inte lite söt heller;-)

Johan på bild (fast han har kortare hår nu):

Johan

En annan juste polare som Anders har är Henrik. Igår körde han oss i sin cab till IKEA och sedan så stack vi ut till Hönö och fikade. jag har aldrig tidigare förstått känslan av att åka i Cab men nu förstår jag. Henrik var också med på gårdagskvällens karaokeparty och det stör mig verkligen att han är så säker. Jag förlorade jämt mot honom:-(

Henrik på bild:

Henrik

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits