Tvättstugan klockan sex

Att börja tvätta klockan sex  en fredag morgon är ingen riktig höjdare. Tack och lov att det var soligt när jag vaknade så att jag började dagen med ett glatt humör. Så nu är tvätten i maskinerna och i väntan på att den ska i tumlaren så ska jag kasta mig i duschen. Frukosten får väl bli under tumlingen. Var i alla fall så förutseende att jag nu bokade en ny tvättid. Annars brukar jag få panik när jag inser att det är dags och tvättstugan är fullbokad utom klockan sex lördag och söndag morgon...

I övrigt ser jag fram mot en dag då jag hoppas hinna jobba undan sånt som borde varit klart för ett tag sedan. Sådana här klämdagar är bra på det sättet. De flesta tror att man är ledig så telefonen står där tyst. Därför brukar jag försöka jobba klämdagar.

Ha en bra dag!

Bubbe


Kommentarer:
Postat av: Sliffe

Kul att få reda på det i.a.f

2005-11-24 @ 14:06:24

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits