Åter i verkligheten

Ja då är jag på plats i Arjeplog. Det var t.o.m. kul att komma in på kommunkontoret i morse. Det är ju ett härligt gäng som jag har omkring mig. Höstens arbete drog igång med full fart och jag har idag varit med på ett planeringsmöte kring busstationsbygget.

När man varit borta ett tag så är det ju en hel del som samlats på hög så det var bara att sätta tänderna i posthögarna.

Började dagen med att försöka få fram ett besked från miljö- och samhällsbyggnadsdepartementet när beslutet i det överklagade detaljplaneärendet kan komma. Fick tag på Mona sahlins pressekreterare på Grönland. Tack vare honom så fick jag senare kontakt med statssekreteraren på departementet och fick besked att enligt planeringen ska beslut tas i augusti.

 


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits