Tilde!

Idag hade jag möjlighet att få uppleva något helt underbart. Min lilla systerdotter, Tilde, tre månader gammal var på ett underbart humör i morse. Hon satt i mitt knä i en halvtimme minst och bara var glad och nöjd med tillvaron.

Hon har problem med allergier och är inne på jag tror tredje varianten av mjölkfri välling men damen är kräsen så hon har vägrat äta de andra sorterna. Men nu verkar det funka med den här sorten. Allergin upptäcktes genom att hon fick utslag över hela kroppen. Ingen kul syn!

Var till slut tvungen slita mig och dra iväg till jobbet. Men kan man vara annat än glad sådana här dagar!!!

Kram

Bubbe


Kommentarer:
Postat av: Amanda

Hej Bubbe.
Såg att din syster har provat mjölkfri välling. Har precis fått reda på att min dotter har mjölk allergi. Är nu ute ochletar efter mjölkfri välling till henne, har du några tips på vad Ni har testat för sorter.
Tacksam för svar
Amanda

2006-05-06 @ 05:17:40
Postat av: Bubbe

Hej
De kör med Sojasemp. De är jättenöjda.
Bubbe

Postat av: Bubbe

Förresten, du kan kontakta min lillasyster Anna-Maria på [email protected]
Bubbe

2006-05-06 @ 09:19:21
URL: http://bubbe.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits